jump to navigation

Download Borang

Borang Permohonan Keahlian

Borang Aduan

Borang Bantahan Draf KL2020

Futsal Merdeka Piala Parlimen Batu

Comments»

1. nurul zakiah abdul wahab - May 26, 2008

assalamualaikum…
taniah di atas segala kejayaan yang di kecapi pkr…
teruskan perjuangan !!!
ALLAHUAKHBAR!!!!!
REFOMASI!!!!

Mohd Azmi - August 16, 2009

Salam Nurul, Apa kejayaan yang di capai?

Mee Masam - December 15, 2009

Selama ni BN pun tak buat apa-apa. Si Azmi tetap MEREMPAT & PAPA KEDANA. PKR menang biar padan muka Azmi.

carson jack - November 11, 2013

yehaaaa…hidup pakcik buang….tds depan mamak

2. Amir Hamzah Amha - June 3, 2008

Woohoo!

Mohd Azmi - August 16, 2009

Samal Tuan, Perkataan woohoo takda dalam kamus. Takda makna.

3. kamal - October 14, 2008

Taniah PKR, semoga terus berjaya. Tapi diharap jangan lupa masalah rakyat, contoh Flat Taman Sri Murni Selayang, Masalah lif kian lebih meruncing, terkini lif blok 60 Tmn Sri Murni kedua-dua lif tidak berfungsi, diharap YB tolong selesaikan.

Mohd Azmi - August 16, 2009

Salam Tuan, YB takda masa asyik demonstrasi aje.

4. brother HB - June 30, 2009

Kami sentiasa menjadi tulang belakang… dan mahukkan perubahan… tahniah dan kami hargai jasa tuan2..

Mohd Azmi - August 16, 2009

Brother HB. Tualng belakang rapuh buat apa.

5. MOHD HAFIFIB OTHMAN - August 6, 2009

Tahniah buat YB kami sentiasa menyokong YB kerana YB adalah idola kami

Mohd Azmi - August 16, 2009

Salam tuan. Apa yang YB buat sampai jadi idola tuan.

6. Mohd Azmi - August 16, 2009

Jangan suka sangat.

7. Nikson - August 16, 2009

Sekurang-kurangnya YB kami lebih perihatin masalah rakyat dari Ketua Bahagian UMNO yg asik kira duit masyuk dari projek2 surau dan dewan orang ramai di kawasan Batu. Berebut projek sampai bersengketa sesama sendiri. Dapat je jawatan , jadi jutawan segera.

8. Nikson - August 16, 2009

Kontrek buat pagar dewan pun jadi perebutan di antara AJK-AJK mereka. Malu……sekarang bila dah kalah, masing2 tuding-menuding salahkan orang lain tapi puncanya dari atas. Nak bagi sumbangan pun mesti nak kena bagitau orang ramai , riak dan sedekah untuk popular politik. bagi bantuan pada puak UMNO je walhal ramai lagi rakyat Batu dok di bawah paras daif. Haprak tak habis-habis. Ntah2 pada masa depan nanti tanah kubur kat kawasan Batu pun jadi dagangan mereka.

9. ajies - October 7, 2009

asal kat SABAH dh xde suara keadilan kat kedai????

10. ajies - October 7, 2009

HARAPAN BARU…. ALLAHUAKHBARRRRRRR…. teruskan pjuangan…..

11. Pyan - June 28, 2011

teruskan berkhidmat utk rakyat terutama di kaw. Perlimen Batu…

12. zain - September 20, 2012

pilihan raya ke13 nanti jangan bagi peluang kat barisan nasional kita berjuang untuk pkr

13. benjamin - October 16, 2013

Setelah BN menang masyarakat sabah telah mengamuk tentang kenaikan harga barang, kenaikan petrol, kita mesti menolak BN pada 5 tahun yang akan datang, jangan bagi peluang BN menang lagi. bagi Masyarakat cina semua menolak MCA benci terhadap pemerintahan MCA yang tak guna. saya percaya 5 tahun yang akan datang BN akan dikalahkan. Sebab pengundi baru akan keluar mengundi.


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: